czwartek, 5 marca 2015

Akademia Animatora


Witajcie!
Ten post postanowiłam poświęcić firmie Akademia Animatora, która zajmuje się m.in. szkoleniem animatorów.
W ostatnią niedzielę uczestniczyłam w szkoleniu na animatora zabaw dla dzieci, prowadzonych właśnie przez Akademię i muszę przyznać, że jestem... ZACHWYCONA!
Szkolenie było przeprowadzane w sali konferencyjnej w jednym z hoteli. Wszystko przebiegało bez problemów i w bardzo przyjaznej, luźnej atmosferze.
Prowadzący byli mili, zabawni, a przede wszystkim PROFESJONALNI.
Kurs trwał praktycznie cały dzień, bo od 10 do 18, ale szczerze powiedziawszy czas minął mi w mgnieniu oka, nie było czasu na nudę. Nawet część teoretyczna, w której prowadzący przedstawiali nam kim jest animator, jak radzić sobie w różnych sytuacjach itp., była bardzo interesującą i przeprowadzona w ciekawy sposób.
Poza częścią teoretyczną nie zabrakło też ćwiczeń praktycznych i zabawy! :D
Każdy uczestnik szkolenia miał okazję spróbować swoich sił tworzeniu ogromnych baniek, co sprawiło nam nie mało frajdy.
Poza tym poznaliśmy ciekawe metody malowania twarzy dzieci oraz mogliśmy spróbować swoich sił na manekinach. Poniżej kilka moich pierwszych malunków xD
Spiderman
Tygrysek

Hello Kitty
Jednak to nie był koniec atrakcji szkoleniowych. Prowadzący zachęcili nas do wspólnej zabawy w gry, które jako animatorzy możemy wykorzystać w pracy z dziećmi. Dało nam to dużo śmiechu i skłoniło do działania!
Ale i to nie był koniec!
Ostatnią atrakcją jakiej dostarczyli nam prowadzący było modelowanie balonów! I tak oto nauczyłam się tworzyć z balonów m.in. psy i kwiatki.
Balonowy piesek
Z tego miejsca chciałabym także podziękować mojej koleżance Paulinie, która zachęciła mnie do wzięcia udziału w tym szkoleniu!  :*
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się, więcej o Akademii lub sami udać się na takie szkolenie na górze podlinkowałam Wam ich stronę!

Pozdrawiam
La Gata :)

P.S. Łódź pozdrawia Akademię Animatora!

1 komentarz: