poniedziałek, 2 lutego 2015

Once Upon a Time

Hej! :)
Długo się zastanawiałam o czym napisać pierwszego posta i w końcu zdecydowałam.
Serial.
Once Upon a Time, polski tytuł to Dawno, dawno temu.
Ten serial oglądam od mniej więcej 2 miesięcy i powiem szczerze, że się wciągnęłam.




W skrócie, OUaT to historia baśniowych postaci, które przez klątwę trafiają do naszego świata.
Pojawiają się takie postacie jak Królewna Śnieżka, Zła królowa, Śpiąca królewna, Mulan, Elsa i Anna z Krainy lodu, Kapitan Hak, Rumplestiltskin i wielu, wielu innych.
Serial ogląda się bardzo lekko, są zarówno chwile grozy jak i te, w których nie można powstrzymać się od śmiechu.
Osobiście bardzo podoba mi się to, że postacie nie są do końca takie jak przedstawiają je autorzy bajek. Często Ci, których znamy jako wcielenie zła, nie są aż tak czarni, a dobre postacie nie są nieskalanie białe.
Ja osobiście uwielbiam Złą królową i Kapitana Haka <3


Obsada serialu zrzesza wielu znanych i uznawanych aktorów, takich jak np. Jennifer Morrison głównie znana z roli dr Cameron w serialu "House", Robert Carlyle czy Lana Parrilla.

Jeśli macie wolną chwilę to polecam obejrzeć OUaT, bo warto. Obecnie trwa 4 sezon :)

Pozdrowionka!
La Gata ;)

1 komentarz:

  1. Pierwszy i drugi sezon pochłonęłam, trzeci oglądałam z zainteresowaniem, o czym zresztą wiesz, ale przyznam się, że do czwartego straciłam zapał i powiem, że moim zdaniem, swobodnie mogli zakończyć na trzecim sezonie. Bo gdyby sama wiesz kto nie wróciła, to byłoby całkiem szczęśliwe zakończenie, moim zdaniem to przedłużanie jest trochę jak ciągnięcie psa za ogon w celu wydłużenia. :*

    OdpowiedzUsuń