czwartek, 10 września 2015

Informacje

Nie wiem, czy ktoś czyta, ale jeśli tak to wypada mi się odezwać ;)
O blogu nie zapomniałam, ale choć były wakacje miałam trochę na głowie, jednak nie o tym...
Myślę, że już niedługo ruszę tutaj z kopyta.
Z rzeczy informacyjnych.
Zamówiłam nowy szablon, bo ten cały czas jest taki "roboczy".
Jeśli można zaobserwować tu jakieś zmiany to te małe zakładeczki, o tam na górze, które właśnie utworzyłam, które mam nadzieję ułatwią nieco poruszanie się po blogu.
Nowe posty już przygotowuję - tak kolejna część Madsa też już się pisze - jednak chciałabym zacząć publikację już z nowym szablonem, ale to się jeszcze pomyśli. 
Co się jeszcze zmieniło to mój nick. 
Stara Mio tak jakby trochę umarła, jest to dla mnie symbol pewnych zmian w moim życiu, dlatego narodziła się La Gata.

Pozdrawiam tych, którzy tu zaglądają i mam nadzieję, że z czasem zdobędę jeszcze jakichś czytelników :P
Ściskam mocno
La Gata :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz